Thursday, March 12, 2009

What Were You Thinking?

OK, I am a firm believer in everyone deciding for themselves what they want to do with their bodies. Who are we to decide what is or is not appropriate for someone to do to their body. If you like it I love it.

Plastic surgery is one of those things I am in support of. If you feel a nip here and a tuck there is what you need to make you feel better then by all means go for it. Hell, truth be told if/when I need a little knife action you can bet your ass I'm gonna be front and center on that table screaming, "Come on doc! Let's get to it!!" Some may say it's vain and superficial but so freakin what. Call me a superficial princess diva, and I'll answer "You call me?", I don't care. If it makes the other person feel better about themselves then so be it.

There are, however, people that just take this whole plastic surgery thing to a whole new scary level.

Someone somewhere should have told these people enough is enough!

Joan Rivers BEFORE



Joan Rivers AFTER



Priscilla Presley BEFORE

Priscilla Presley AFTER

Mickey Rourke BEFORE

Mickey Rourke AFTER


Kenny Rogers BEFORE


Kenny Rogers AFTER


Lisa Rinna BEFORE


Lisa Rinna AFTER

Let's not even mention Michael Jackson. Yikes.

20 People saying stuff:

Karen said...

Lisa Rina's lips are just NASTY! I have no problem with sane people doing things to their bodies - plastic surgery, tattoos, IVF, whatever.

However sometimes I think there should be a a psych. screening when things get suspicious. AKA Octo-mom.

Great topic.

Queen-Size funny bone said...

Most people don't look better especially when their lips lok bigger than their heads.

B said...

Mickey is the worse! It's like two different people!

Craze said...

I'm all for a nip here and a tuck there but some of those people are not right!

Fabulously Broke said...

Kenny Rogers doesn't look so bad to me :)

Priscilla Presley scares the HELL out of me. Man,.. she had a lot of work done.

I am remembering her from "Dallas" days.

Karyn Beach said...

So, in the quest to stay 'young' looking freakishly alien is a better alternative than a couple of wrinkles?

lisaq said...

That's some scary crap! You just have to know when to stop!

shorty said...

You were right and I didn't go there for lunch, I called him and we talked it out. There will not be anymore phone calls like the one last night, no more visits either. I'm a little disappointed, but I feel better having said my peace. He knows what he did to me and feels remorseful. He must move on with his life and mine with mine. Though we both know it's not over, so we must stay apart. Sucks. Sucks. Sucks.

Trixie said...

*shudders*

None of them have heard of growing old gracefully!

KT said...

yikes it right!

Salesdiva said...

Hey, I've had some work done (tummy tuck w/some lipo), but those pics. DA HELL. I'm with you...you gotta know when to push away from the operating room and say "Put the MFn needle & knife down"

Those Lips...WTF

Amber said...

Yeah, I was hoping you weren't going there with Michael Jackson. Sad sad sad how obsessed people get with it!

Renaissance Woman said...

I so agree with you! I am all about the idea of a "little" work, but at some point when people starts to look with shock in their faces...STOP THE INSANITY!

Ann(ie) said...

I agree!!! Some need to stop already for the love of botox. Prescilla is one of the worst....and she was so gorgeous beforehand.

I will get in line one day for some *ahem* services, too. ;)

brookem said...

holy hell.
the lisa rinna one really got me. wow.

Terri said...

yikes!

Claudia said...

and I think the same can be said for excessive exercising. Ever see Madonna's tree branch arms? YUCK

Eb the Celeb said...

I wish I could say cuz white people crazy... but Lil Kim and MJ ruined it for us

Wanderlusting said...

OMG that was Mickey before! Granted I don't think he looks that bad now, just old. But yeah, what a looker when he was younger!

MysTery said...

Hey Kenny still looks good! lol
Everybody else...not so much...