Friday, January 4, 2008

Diva's Randomness

I am a freaking mucus factory over here! HONKKKK…HONKKKK
I hate having a cold. UGH!

As soon as I find out who the bugger was that gave this to me their ass is going to end up with a permanent limp!

*******************************

There is a woman at work who got 2 of her daughters jobs here so the three of them work together here in the company. No problem. We had a meeting yesterday and the woman and her youngest daughter were both in the same meeting. I told the daughter: “Wow! You got your hair layered. I love it!!!

Her mother smiled then started shaking her hair and said, “We both went. See my highlights?”

I said, “Oh yeah, it looks nice. I love the skunk like effect of the lighter highlights.”

She just looked at me and turned around. Somehow, I don’t think that was the right thing to say.

*******************************

Ok, can we take this Christmas shit down at work now!

25 People saying stuff:

ANO said...

LMAO. I love it.

lisa q. said...

haha...mama has no sense of humor...i'm with you...christmas crap should be taken down immediately, if not sooner, after christmas! :P

Mizrepresent said...

ROTFLMAO, gurl "skunk like affect", you did not really say that...that was too funny!

Suze said...

Skunk effect - very funny. I hope the family didn't gang up on you and beat you up in the parking lot.

Take the Christmas crap down and while you're at it - please help me take me stuff down. Thanks!

shorty said...

Please don't let me be the middle aged mother who tries to look like my early 20's daughter. Please.

I'm so happy you are posting more often this year.

Do and I do at work and just start taking ornaments off the tree each time you walk past it. It catches on very fast because everyone feels the same way, they just need a leader.

Be their leader.

CarmenSinCity said...

ha ha ha - that was funny!!!

We just took our christmas stuff down like yesterday at work. Well, the other girls did, I sat on my computer and read blogs :)

tAnYeTTa said...

I love the skunk like effect of the lighter highlights.”

giggle, giggle, snort! LOL

soumynona said...

I almost...wait...I actually did peed my pants after reading that. You are tremendously funny Diva! Happy New Year to ya luv

laughingattheslut said...

I think that I have a bit of seasonal depression or something. I would love it if people would leave up some of the lights until like maybe March. Just take down the stuff that really screams Christmas. Santa and Rudolf and Christmas trees should go by the middle of January. We actually have a rule about taking everything down in our neighborhood by then, or the someone will be hired to do it for us and we'll get a bill.

Still wouldn't mind just some lights up during the cold grey winter. Just not red and green and stuff that screams Christmas.

The Ambiguous Blob said...

oh no you di-int!!! skunk effect? she's gonna kill her colorist.

Eb the Celeb said...

Hope you feel better... but WTF... where is the HR at your company... something is just not right about that... and why would you want to work with your mother... I mean I love my mom to death but I wouldnt want to work with her all day...

you dead wrong for the skunk comment though...lol

*~*Cece*~* said...

I'm a mucus mess, too. So much, infact, that from all the sneezing & blowing my nose began to bleed at work. Blah.

Um, yeah, I got back on 1/2/08 & began taking shit down w/o even asking! Xmas is over, work-Ho's, get over it!

That girl said...

If she sprays, back away....i'm just sayin'!

Jeni said...

I am beginning to think cold germs CAN be spread via the internet - you, several others on my favs visit list, me - all got colds and this isn't funny! Loved your line though about the skunk affect. too funny, just too funny! Hope you're starting to feel better - maybe, just maybe, this wouldn't hit me this hard if I'd finally deep six the smokes. Ya think?

Claudia said...

OMG roflmao!! talk about open mouth insert foot! I do that alll the freaking time!

SSC said...

Ha ha ha ha!!!! Skunk like affect!!!

Kelley said...

I am so with you about the Christmas shit.

But on NEW YEARS EVE I saw hot cross buns in the store! I kid you not.

OMG will it ever end! My kids are asking for freaking easter eggs now!

Ms.Lady said...

LOLOLOL!! Oooo you aint right for that..lol..she wanted some acknowledgment..lol.

Ann(ie) said...

Thank you!! Let's undecorate the workplace already!

Vi vi vi vooom!!!!!!!! said...

*passes tissues*

Yep, sneezing over here as well. But you didn't get it from me!

Don said...

lol @ skunk like effect. Yeah, I don't think that came out right either.

I too have a cold, it sucks.

Sojourner G said...

Feel better ma.

Opinionated Diva said...

LOL...yeah that was a bit harsh!

abbagirl74 said...

Lol...

still lol....

:)

david mcmahon said...

She didn't see the funny side of ``skunk''? Some people have no sense of humour!!!